Lene Buch
05. jan 2022
Full kontroll med min bedrift.
Rapporter, faktura, abonnementer med mer har
du kontroll på her. Les
mer
Følg med på forbruket ditt.
Pin/puk, datapakker og eget forbruk finner du
her. Les mer
Full oversikt med Nortel bedriftsnett.
Administrer sentralbord til bedriften
din her via appen vår. Les mer
Telefoner og utstyr finner du her.
For å kunne handle i nettbutikken må
ditt firma være registrert som bedriftskunde med mobilabonnement hos Nortel.
Bestill tilgang her.
Ring oss:
70 30 99 00
Send oss en email:
support@nortel.no
Våre åpningstider:
Hverdager 08:00 - 17:00
Vi er tilgjengelig på både telefon, chat, e-post og Facebook. Enten du ønsker en uforpliktende prat om våre abonnement og tjenester - eller allerede er kunde og trenger hjelp.
Bestill abonnement selv
Kundeservice
Allerede kunde?
Logg inn her
05. jan 2022
Bruker du Teams til å ringe? Med Nortel er det enkelt å aktivere denne tjenesten.
Telefoni og IT har smeltet sammen, og vi har gjort det enklere for deg å aktivere telefoni i Teams, sånn at du kan gjøre Teams til en helhetlig opplevelse for de som jobber for deg.
Å ringe går etterhvert litt på kryss og tvers av tradisjonell telefoni og digitale plattformer. Bruker man Teams, ringer man noen ganger kontaktene i telefonlista direkte med Teams, og andre ganger bruker man mobilen.
Vi ønsker at du skal være trygg på at telefoni inn og ut av bedriften din håndteres på en god måte, på tvers av Teams og tradisjonell telefoni. Derfor har Nortel gjort det enkelt for de som jobber for deg å bruke Microsoft Teams til samtaler Teams til Teams, Teams til og fra Mobil/fastnummer, samt via sentralbord og supportnummer.
Vi samarbeider med CTELO som leverer skytjenester, når vi leverer Nortel Telefoni til Teams. Med Routeams-skytjenesten er det enkelt å aktivere telefoni i Teams.
Nortel har gjort det enkelt for kunder å bruke Microsoft Teams til samtaler, uavhengig av hvilken kommunikasjonskanal som brukes. Er du og de som jobber for deg aktive Teams-brukere, har Teams Telefoni mange fordeler: